سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 8456
 
هاجَرَ _ یُهاجَرُ _ مهاجَرَت
 
افشای سلام
نویسنده: هاجر(دوشنبه 88/2/7 ساعت 3:8 عصر)

چه دلیل قانع کننده ای وجود دارد در جاهایی مانند کتابخانه اگر کسی را بیش از چند بار دیدی به او سلام کنی؟!همه به معرفه ها سلام می کنند ؛خب تو بشکن این سنت را!



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
رفاه
اصلاح سخن
افشای سلام
طرح جمع آوری تلفن هم راه
بولدوزر
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
اردیبهشت 1388

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
هاجَرَ _ یُهاجَرُ _ مهاجَرَت
هاجر

|| لوگوی وبلاگ من ||
هاجَرَ _ یُهاجَرُ _ مهاجَرَت

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||